نازنين نازنين ، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دخملكم

خياط خانم

1393/1/25 13:19
نویسنده : مامانش
223 بازدید
اشتراک گذاری

نازنين خيلي به كشوي لباساش حساسه اگه يه روز عجله هم داشته باشه لباس رو بدون تا كردن تو كشوش نمي ذاره ترجيح مي ده روزمين بندازه ،اتاقش شلوغ باشه اما كشوش نامرتب نباشه .فكر نكنين خيلي دختر مرتبي يه نه .كف اتاقش آدم رد نمي شه از بس شلوغ مي كنه .اما ديشب بعد از كنترل كشوش چند تا از ساپورتاش كه يه كم پاره شده بود برداشته ومي دوخته كه من رسيدم وكلي ذوق كردم .البته از نخ همرنگ استفاده نكرده بود اما مشخص نمي شد.يه بار خيلي وقت پيش كه لباساي مهرادي رو مي دوختم من رو در حال دوخت ديد وكنجكاوي مي  كرد اما فكر نمي كردم به اين زودي مي خواد مستقل بشه .قربونت برم كه يه پا خانم شدي البته ناگفته نمونه قبل عيد كه شيريني هم درست مي كردم به عنوان دستيار كمكم مي كرد ومطمئنم خيلي زود مي تونه به تنهايي اين كارروهم بكنه



پسندها (2)

نظرات (6)

مامان محيا
25 فروردین 93 13:26
اي ول خاله خانم شدي همين كار رو ميكني كه ماماني تنبليش ميشه يك ني ني ديگه بياره آخه تو كه مستقل شدي پس چي براي خودش زحمت بتراشه
مامانش
پاسخ
واقعا هم كه .تو كه دليلش رو مي دوني
مامی مهراد
26 فروردین 93 14:14
آره واقعا نازی روی کمدلباساش خیلی حساسهبه خانواده ی مامانش رفته دیگه
مامانش
پاسخ
هان جان خودت .
فرزانه
26 فروردین 93 14:42
واقعا چه دختر هنرمند وبا ذوقي دارين .دختراي اين دوره زمونه ازدواج مي كنن بلد نيستن سوزن رو نخ كنن اما يه دختر 9ساله اينقدر احساس مسئوليت كنه خيلي يه .بايد مادر هنرمندي داشته باشه كه اينطور بچه اي رو تربيت كرده.به هر حال بهتون تبريك مي گم
مامانش
پاسخ
شما لطف داري عزيزم .
ابجی
1 اردیبهشت 93 16:03
ای جونمممممممممممممم نازی من..خانومی شدی.. چقدخواهرمن دخترتومیشوری..خب چی میشه بگی تمبیزه همیشه الهیییییییییی این کارا روازآبجیش یادمیگیره بـــــــــــــــــــله شلخته هم خودتی ..خودم زودترجواب دادم
مامانش
پاسخ
خوشم مي ياد كه خودت جوابت رو مي دي.
مامان علی
2 اردیبهشت 93 11:37
دختر دیگه به مامانش میره مثله مامانشه دیگه هنرمندد
مامانش
پاسخ
نگو تو رو خدا ، هنر ما كجا شما كجا .ماشاالله از هر انگشت هنر مي ريزه
نازنین جان
2 اردیبهشت 93 21:46
چقدر هنرمند شدمممممممممممم من به عمم رفتم.شما که کاری یاد ندارید....
مامانش
پاسخ
من که نگفتم هنرمندیت به من رفته ولی مطمئنم که به عمت هم نرفتی چون اون طفلی اصلا تو خط این کارا نیست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملكم می باشد