نازنين نازنين ، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دخملكم

شكار لحظه ها

1393/1/20 16:04
نویسنده : مامانش
168 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب رفته بودم بخوابم يه لحظه به دلم افتاد برم يه سر از نازنين بزنم .اين اولين بار نيست بهش سر مي زنم اين دفعه اين صحنه رو ديدم .اولش فكر كردم تو اتاق نيست .يك كم دنبالش گشتم تا اينكه پيداش كردم.اما واقعا خواب بود .صبح كه ازش پرسيدم چرا اين كار روكرده بودي گفت من هميشه اينطوري مي خوابم .اما چرا من تا حالا نديدم متفکرشايد هم خالي مي بندهخیال باطلشايد هم يه چند وقتي يه اين كاررومي كنه آخه من كه هرشب ازش سر نمي زنم 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان محيا
25 فروردین 93 13:27
خاله يك جاي خالي براي نفس كشيدن هم بذار زير اين همه عروسك خواباي خوب ببيني
مامانش
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله جونش
1 اردیبهشت 93 16:00
واااااااااااااااااااااااااااای عزیزم مامانت توخوابم دست ازسرت برنمیداره..میگم آجی توبایدعکاس میشدی دوربینت شکارایی میکنه ها
مامانش
پاسخ
بله آبجي خانم چي فك كردي
نازنین اسبانی
1 اردیبهشت 93 21:28
مگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر من نگفتم این عکس را نگزارید....نه نه نه نه ..نه نه نه نه
مامانش
پاسخ
واقعا برات متاسفم دختر كلاس سومي عصباني رو چطور نوشته
مامان علی
2 اردیبهشت 93 11:39
آخه تنهایه دیگه طفلی به عروسکاش پناه برده
مامانش
پاسخ
اي خواهر جان همه تون بهم گير بدين .آخه اگه دوتا مي بودن موقع خواب هم مي خواستن تو بغل هم بخوابن ؟اون وقت سايه ي همو با تير مي زدن .حالا انشاالله دوتا بشن مي بينين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملكم می باشد