نازنين نازنين ، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دخملكم

همايش شيرخوارگان حسيني

1392/8/18 13:49
نویسنده : مامانش
183 بازدید
اشتراک گذاری

 

السلام ای وادی کرببلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن

ديروز جمعه با خاله صديق وعزيز وآبجي، مهراد ونازنين رو به همايش برديم .برااولين باربود كه مي رفتيم خيلي قشنگ بود اما ازهمون اولش دخملكمون غر مي زد .يا گرمش بود يا آب مي خواست يا هم خوابش مي اومد .از بچه هاي كوچك بيشتر بهانه مي گرفت انگارنه انگار كه ديگه خانم شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نازی
18 آبان 92 17:56
بچه تون خیلی زیبااست.بچه ی شما یعنی من را چشم نزنین وگرنه من چشمتون می زنم.این حرفی که زدم باید مواظب خودم باشم چون خودم خودم راچشم نزنم.

آدم خودش که ازخودش تعریف نمی کنه

آبجی
18 آبان 92 18:40
عاااااااااااااااااالــــــــــــــــــــــی بود..
این دخملت تومجلس عزاداری هم ژست هاشوداره.
این عکاس خوب کی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دستت درد نکنه خواهرجون بابت عکسایی که گرفتی
مامان محیا
19 آبان 92 17:34
خواهر ها خوب برای هم همت میکنین وگرنه این وبلاگ به روز نمیشد.خانم شدی خاله بی بی رقیه محافظ دخترمون باشه
مامانش
پاسخ

ممنون خاله جون
ندا مامان پارسا و آریسا
26 آبان 92 12:31
معصومیت چهره ی زیباتو قربون دخمل قشنگ
مامانش
پاسخ
ممنون از اینکه به وب دخترم سرزدین
بهار
5 آذر 92 23:17
قالب وبلاگ کاملا سفارشی و بدون تکرار برای کوچووتون تقویم اختصاصی با عکس کوچولولتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان محياگلي
6 آذر 92 10:16
ماماني هنرمند شدي بجاي اين هنرها كه از خود در ميكني پست از خود در كن
مامانش
پاسخ
اي به چشم اون هم به موقش
سارا
17 آذر 92 18:39
مرسی که بهمون سر زدی. پا دری چشم نظر رو قلاب بافی کردم.اسم نخش رو نمیدونم.از همین نخهایی که باهاش اسکاچ میبافنه امیدوارم بتونی ببافی
مامانش
پاسخ
مرسي عزيزم.قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملكم می باشد