نازنين نازنين ، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دخملكم

8/3/85تولد يك سالگي دخترم

1387/2/8 9:18
نویسنده : مامانش
187 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چه فرقی  دارد امروز باشد یا یک سال پیش ..من هر  لحظه می رویم و شکفته میشوم ... من هر روز مادر می شوم... 

قلبخداوند لبخند زد  قلب

 

قلباز لبخند او دختر آفریده شد قلب

 

قلبلبخند زیبای خدا روزت مبارک قلب

                                                                                               

پارسال در این روز خدا یه گل زیبا به ما داد . تولدت قشنگترين لحظه عمرم بودو خواهد بود    هزاران بار  خداي مهربون روشكر مي كنم كه با اومدنت عشق رو تو زندگيمون جاري كردي و زيباترين لحظات عمرمونو با تو تجربه كرديم

.از خداي مهربون میخوام سایه پر مهرش رابرسرت نگه داره

تولدت مبارک اي قشنگ نرين موهبت پروردگار ، و عمرت دراز مثل آرزوهایی که برایت دارم ، روزهایت پر نور  مثل لحظه ایی که برایت دعا میکنم ،شب هایت پر مهتاب  مثل ماهی که در زندگی من درخشید ،چشم هایت اگاه مثل اگاهی هایی که هر روز کشف  می کنی ، دست هایت پر مهر  ، پاهایت پر تلاش ،زندگی ات پر برکت ،روزگارت لبریز از شادی های بزرگ و عمیق ،به دنیای ما خوش  امدی .

 

خدای مهربان سپاس بخاطر این هدیه زیبا که به ما عطا کردی.پروردگار بزرگ و بی همتا شکر که همیشه همراهمان بودی . ای خدای زیبا، فرشته های مهربانت رو پناه دختر نازم قرار بده.  

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید  

گویی بساط عیش مداوم به من رسید  

نور ستاره ای در شب تولدت  

انگار که فرشته ای از ازل رسید

 

فرشته ی من تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسین جون
8 خرداد 92 8:10
بازم شادي و بوسه ،گلاي سرخ و ميخك ميگن كهنه نمي شه تولدت مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخملكم می باشد